Składanie dokumentów:
- 1. dokumenty w formie papierowej można złożyć:
- osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, parter, pokój numer 2,
- pocztą lub kurierem wysyłając na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik (decyduje data wpływu do urzędu)dokumenty w formie elektronicznej można złożyć:
- za pośrednictwem portalu praca.gov.pl wysyłając jako załączniki do Pisma do urzędu (PSZ-PU) - https://www.praca.gov.pl/eurzad/uslugi-elektroniczne/kreator-wnioskow/PSZ-PU
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), na elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) PUP w Świdniku dostępną pod adresem: /PUP_Swidnik/SkrytkaESP, wysyłając jako załączniki do Pisma ogólnego - https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne
Wniosek oraz załączniki składane w formie dokumentów elektronicznych powinny być podpisane:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
elektronicznym podpisem zaufanym np. za pośrednictwem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
Dokumenty i wnioski dostępne na stronie: swidnik.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
Dokumenty należy składać na aktualnie obowiązujących drukach. Nie można modyfikować ani usuwać treści obowiązujących wzorów dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać od pracowników merytorycznych:
- pod numerem telefonu 81 461 35 18 lub
- osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku, III piętro, pokój numer 18.